Fraktinformation

Orderstatus och leverans

FORTSÄTT HANDLA
  • Hos SmartBuyGlasses arbetar vi hårt för att ge dig utmärkt kundservice och designerprodukter till reapriser. Vi hoppas att du gillar vår enkla och konsekventa orderprocess, från orderbekräftelse till skickad produkt.
    För de tillfällen där din beställning kan komma att listas med en annan status har vi skapat ett index av samtliga scenarion och vad de betyder.
    Du kan se din orderstatus i våra uppdateringar via email och även på vår  sida för orderspårning..
    Beställningsbekräftelse / Godkänd och under behandling
    Din order samt betalning har accepterats och hanteras just nu.
    Produkt bekräftad (gäller produkter som ej finns i vårt lager)
    Din beställning har bekräftats av varumärkesleverantören. Vänligen notera att receptbelagda glas har 3-5 arbetsdagar längre leveranstid.
    Produkt transporteras
    Din beställning är just nu på väg till ett av våra distributionscenter. Vid ankomst kommer det omedelbart att paketeras om och skickas till angiven adress. Vänligen notera att vid beställning av receptbelagda glas så tillkommer 1-3 arbetsdagar för leverans.
    Glas med styrka - Inpassning
    Dina glas med styrka passas för tillfället in i dina bågar. Var vänlig notera att inpassningen tar 1-3 arbetsdagar.
    Glas med styrka - Bekräftat
    Dina glas med styrka har blivit inpassade och passerat kvalitetskontroll. Din beställning skickas inom kort.
    Inväntar spårningsnummer
    Din beställning har skickats. Eftersom vi skickar ett stort antal paket varje dag kommer du att få ditt spårningsnummer cirka 24 timmar efter att ditt paket lämnat vårt lager. Vi skickar ett email med spårningsnummer och den hemsida där du kan se var din beställning befinner sig.
    Skickad
    Din beställning har skickats och är just nu på väg till dig. Du har även fått ett email med information om hur du spårar din beställning.